Cum comand?
Fiecare produs poate fi comandat prin apăsarea butonului Adaugă în coș, aflat pe pagina produsului.
Pași pentru efectuarea comenzii:
Selectează produsul
Lorem ipsum dolor sit amet
Personalizează produsul
prin selectarea atributelor, care pot fi, după caz
Adaugă textul ce va fi
imprimat pe etichetă
in căsuța din dreapta, deasupra opțiunii privind cantitatea
Selectează cantitatea
Lorem ipsum dolor sit amet
Apasă butonul Adaugă în coș
aflat pe pagina produsului
Selectează produsul
Lorem ipsum dolor sit amet
Personalizează produsul
prin selectarea atributelor, care pot fi, după caz
Adaugă textul ce va fi
imprimat pe etichetă
in căsuța din dreapta, deasupra opțiunii privind cantitatea
Selectează cantitatea
Lorem ipsum dolor sit amet
Apasă butonul Adaugă în coș
aflat pe pagina produsului
NOTĂ:
Vei putea verifica datele introduse, inclusiv textul, în Sumarul coșului.
La finalizarea comenzii, va fi inclus şi costul transportului.
Cum și când se livrează?
Timpul de livrare este de 5 zile lucrătoare pentru produsele personalizate și 2 zile lucrătoare pentru celelalte produse.
Nu se fac livrări Duminica.
Tarife percepute pentru transport
- 15 lei pentru comenzi de pana la 99 lei, inclusiv
- Gratuit, pentru comenzi mai mari de 100 de lei
Cum plătesc?
Plata se poate efectua ramburs, la primirea coletului, sau prin card bancar, odată cu lansarea comenzii.
Retur
Îţi stăm la dispoziţie pentru a rezolva cât mai repede orice situaţie neprevăzută ce poate apărea. Foloseşte cu încredere datele de contact, vom căuta împreună cea mai potrivită soluţie.
Conform legislației din România (OG 130/2000) privind protecția consumatorului la încheierea si executarea contractelor la distanta, poți returna produsele cumpărate in termen de maxim 10 zile de la achiziționarea lor. Produsul trebuie returnat, in ambalajul original, cu toate componentele, accesoriile si documentele cu care a fost expediat de către SMART FAMILY SRL. Deteriorarea produselor duce la refuzarea returului. Costul de transport pentru returnarea produsului este suportat de către cumpărător.
In situația in care returnarea se face din cauza unor defecte de fabricație sau deteriorări in timpul transportului, te rugam sa ne contactezi in maxim 24 de la primirea coletului.