Am lăsat „masterpiece”-ul la urmă. Am denumit zona aceasta ”În tranzit” și are 2 componente:
O cutie mai încăpătoare (nu neapărat înaltă, cât largă), în care punem cum venim diverse hârtii: chitanțe, facturi, adeverințe de la medic, rețete, certificate de garanție, bilete la teatru, flyer-e pe care vrem să ne mai uităm… lucruri care trebuie sortate ulterior. Ne-am făcut un obicei ca o dată la câteva zile să trecem cu toții prin ele și să decidem ce facem: le aruncăm, le îndosariem /le punem la locul lor sau le mai păstrăm un pic pentru că nu ne-am decis. Notăm în calendar/telefon dacă e ceva de notat, în caz că e vorba de rezervări, vreun număr de telefon sau e ceva ce trebuie să facem ulterior.
Un spațiu în care punem bagajul necesar pentru a doua zi: rucsacul copilului, pregătit de cu seara, geanta de sport, dosare sau alte lucruri pe care trebuie neapărat să le luăm cu noi a doua zi, liste de cumpărături. Eu mai folosesc la ceva spațiul acesta: aici pun toate lucrurile pe care trebuie să înapoiez, fie că este vreo carte, CD sau recipientele în care bunica ne-a pregătit supa.
Cu toate acestea, lucrurile sunt departe de a fi perfecte! Voi ce soluții folosiți?
Comments (0)